divendres, 12 de juliol del 2019

Gaspatxo de préssec

M'agrada buscar receptes noves i provar-les, penso en algun ingredient que em fa gràcia provar d'una altra manera i llavors busco diferents receptes, i la que més em motiva és la que faig a casa. Doncs em ronadava pel cap fer un gaspatxo diferent, així que vaig començar a buscar i em va aparèixer el gaspatxo de préssec. Se'm van obrir els ulls com taronges, quina bona idea aquesta recepta! Productes de temporada i refrescants, a més a més, es fa en un clic!



Ingredients

  • 1kg préssec de vinya
  • 1kg tomàquets
  • 1/2 ceba tendra
  • 1/2 grill d'all
  • 1/2 cogombre
  • Vinagre de poma
  • Abundant oli d'oliva verge extra

Elaboració
  1. Pelar i tallar tots els ingredients. Als tomàquets, se'ls poden treure les llavors.
  2. Posar-ho al got de la batedora i batre-ho enèrgicament junt amb l'oli i el vinagre.
  3. Si es vol es pot colar.
  4. Guardar-ho a la nevera, mínim 2h.
Ja ho tenim llest per menjar!

NOTA: No he posat les quantitats exactes perquè les he fet a ull, però si t'agrada que la ceba predomini front el cogombre, posa'n més, i així amb la resta d'ingredients.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada