divendres, 2 de gener del 2015

Maduixes amb xocolata

Quina millor manera de començar l'any que estar a la cuina, i si és en companyia molt millor.
Tenia la intenació de fer aquest arbre de Nadal el dia del Tió o per St Esteve però no vaig tenir el temps suficient com per buscar maduixes per tot arreu, així que em vaig esperar al dia 1 de gener, per començar l'any d'una manera ben dolça.
Tot i que no deixa de ser maduixes amb xocolata, la presentació ho és tot i si tens un bon ajudant com el meu home, encara més. Val a dir, però, que en aquest cas va fer més ell que jo. Són unes postres que també es poden fer amb nens, així que animeu-vos a fer-les! Salut!




Ingredients
  • 1 con de porexpan
  • Paper de forn
  • Palillos
  • 1kg de maduixes
  • 200gr xocolata per fondre (Nestlé postres)

Elaboració
  1. Primerament es folrarà el cono amb paper de forn.
  2. Es netegen i es treuen les cues de les maduixes.
  3. Es fon la xocolata al bany Maria.
  4. Ara només falta sucar les maduixes a la xocolata i amb l'ajuda d'un palillo, enganxar-les al con folrat. Es comença per la base i anar tirant cap amunt.
  5. Deixar-ho a la nevera fins a l'hora de consumir.

Ja ho tenim llest per menjar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada